Vážení zákazníci, děláme maximum pro to, abyste své zboží obdrželi v co nejkratším termínu. Prosíme o trpělivost. Děkujeme

Reklamace a vrácení zboží

Chcete zboží vrátit či reklamovat?

Bohužel i takovéto situace mohou nastat, proto abychom Vám co nejvíce ulehčili vrácení zboží v zákonné lhůtě či případnou reklamaci, zařídíme přepravu zboží zpět na naši adresu. V tomto případě je nutné dodržet následující postupy:

1. Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní

Stáhněte si tento Protokol o vrácení zboží, následně jej vyplňte a zašlete na náš kontaktní email prodej@velkoobchodplus.cz 

Po obdržení řádně vyplněného Protokolu se s Vámi spojíme a zašleme přepravce, který vyzvedne zboží a dopraví do našeho skladu.

Jakmile k nám zboží dorazí (zpravidla následující pracovní den), zašleme peníze zpět na Váš účet, který je uveden v Protokolu. Částka, kterou Vám zašleme bude ponížena o náklady na dopravu vráceného zboží.

 

 

2. Reklamace zboží

Stáhněte si tento Protokol o reklamaci, následně jej vyplňte a zašlete na náš kontaktní email prodej@velkoobchodplus.cz 

Po obdržení řádně vyplněného Protokolu se s Vámi spojíme a zašleme přepravce, který vyzvedne zboží a dopraví do našeho skladu.

Jakmile k nám zboží dorazí (zpravidla následující pracovní den), zašleme Vám fakturu na dopravu reklamovaného zboží a začneme bezodkladně zpracovávat Vaší reklamaci.