Reklamace a vrácení zboží

Chcete zboží vrátit či reklamovat?

Bohužel i takovéto situace mohou nastat a proto jsme připraveni Vaši reklamaci vyřešit v co nejkratším čase.

1. Vrácení zboží v zákonné lhůtě 

Stáhněte si tento Protokol o vrácení zboží, následně jej vyplňte a zašlete na náš kontaktní email prodej@velkoobchodplus.cz 

Dále zboží zašlete zpět k nám do velkoobchodního skladu (adresa viz níže). Jakmile zboží přijmeme zpět a provedeme jeho kontrolu, zašleme peníze na Váš účet, který je uveden v Protokolu o vrácení zboží.  

 

2. Reklamace zboží

Stáhněte si tento Protokol o reklamaci, následně jej vyplňte a zašlete na náš kontaktní email prodej@velkoobchodplus.cz 

Po zaslání řádně vyplněného Protokolu o reklamaci zašlete zboží k nám do velkoobchodního skladu (adresa viz. níže). Jakmile zboží přijmeme, budeme Vás kontaktovat s potvrzením přijetí reklamace a Vaši reklamaci začneme bezodkladně zpracovávat. (Komunikace probíhá zpravidla e-mailem)

 

Adresa pro zasílání reklamovaného zboží:

Velkoobchodplus, s.r.o.

Měšická 1725

39002 Tábor