Reklamace a vrácení zboží
Chcete zboží vrátit či reklamovat?
Bohužel i takovéto situace mohou nastat a proto jsme připraveni Vaši reklamaci vyřešit v co nejkratším čase.
1. Vrácení zboží v zákonné lhůtě
Stáhněte si tento Protokol o vrácení zboží, následně jej vyplňte a zašlete na náš kontaktní email info@velkoobchodplus.cz
Dále zboží zašlete zpět k nám do velkoobchodního skladu (adresa viz níže). Jakmile zboží přijmeme zpět a provedeme jeho kontrolu, zašleme peníze na Váš účet, který je uveden v Protokolu o vrácení zboží.
2. Reklamace zboží
Stáhněte si tento Protokol o reklamaci, následně jej vyplňte a zašlete na náš kontaktní email info@velkoobchodplus.cz
Po zaslání řádně vyplněného Protokolu o reklamaci zašlete zboží k nám do velkoobchodního skladu (adresa viz. níže). Jakmile zboží přijmeme, budeme Vás kontaktovat s potvrzením přijetí reklamace a Vaši reklamaci začneme bezodkladně zpracovávat. (Komunikace probíhá zpravidla e-mailem)
Adresa pro zasílání reklamovaného zboží:
MVenjoy s.r.o.
Velkoobchodplus.cz
Pražská třída 293/12
Hradec Králové- Kukleny
500-04